Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

RED LIPS...

Γεια σας, τι κάνετε?Εγώ περιμένω την άνοιξη:Λοιπόν σήμερα θέλω να πω τη γνώμη μου για ένα από τα πιο αγαπημένα μου θέματα όσον αφορά το μακιγιάζ! Το κόκκινο κραγιόν! Προσωπικά το λατρεύω, ακούω όμως διάφορεσ απόψεις όπως για παράδειγμα ότι δεν είναι για πρωί ή ότι δεν πάει σε όλες τις γυναίκες. Ε λοιπόν εγώ δεν συμφωνώ. Καταρχάς θεωρώ ότι το κόκκινο πάει σε ΟΛΕΣ τισ γυναίκες τονίζει τα χαρακτηριστικά τους και τη θυληκότητα τουσ. Τυχαίο που οι περισσότερεσ μοπιραίεσ γυναίκες εμφανίζονται με κόκκινο κραγιόν? ΔΕ νομίζω. Απλά υπάρχουν κόκκινα κραγιόν σε πολλές αποχρώσεις και έτσι κάθε γυναίκα μπορεί να βρει αυτήν  που της ταιριάζει περισσότερο. Όσο για τον αν είναι για όλες τις ώρες ok απλά να μην  το πρακανάνουμε...
Και τώρα λίγα tipsγια να μένει το κόκκινο κραγιόν μας πάντα στη θέση του...
  1. Λαμβάνουμε πάντα υπόψη μας το φωτισμό. Αλλιώς φαίνεται το μακιγιάζ μας στο φως της μέρα αλλιώς στη λαμπα του μπάνιου μας....
  2. Αποφεύγουμε το κόκκινο κραγιόν αν έχουμε λεπτά χείλη
  3. Το βαζουμε προσεκτικά και προσέχουμε να μην βαψουμε και τα δοντάκια μας
  4. Πρασέχουμε να μη ξεφυγει από τα χείλη μας και δείχνουμε σαν ματωμένες. Σε αυτό θα βοηθήσει και λίγο concealer γύρω από τα χείλη μας!
  5. Αποφεύγουμε το κόκκινο μολύβι χειλιών ιδίως εάν δεν ταιριάζει ακριβώς με το κραγιόν μας. Θα ήταν προτιμότερο κάποιο σε μια πιο φυσική απόχρωση
Λοιπόν, αυτά τα λίγα από εμένα θα τα πούμε σύντομα και μην ξεχν΄στε....first be a woman....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου