Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

5+1 AΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΡΑΓΙΟΝ


Γεια σας!!!!Τι μου κανετε?? Το ξέρω πως εχω καιρό να κάνω κάποια ανάρτηση αλλά....υποχρεώσεις!!     Η σημερινή μου ανάρτηση έχει να κάνει με το προιόν φετίχ μου που δεν είναι άλλο από τα κραγιόν!!Έχω κόλλημα με τα κραγιόν...Μεγάααααλο κόλήμμα! Όσα και να έχω δεν μου φτάνουν...Όπως καταλαβαίνετε έχω αρκετά. Διάλεξα κι εγω κάποια από αυτά (τα αγαπημένα μου) και σας τα παρουσιαζω με δόξα και τιμή!!! Enjoy!! A! Όποια θελήσει οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία σχετικά με τα κραγιόν εννοείται πως μπορεί να με ρωτήσει!! Επιπλέον δεχόμαστε σχόλια, διορθώσεισ, όοοτι άλλο θέλετε!! Λοιπόν πάμε στα κραγιόν!!
1. Σας το έχω ξαναδείξει σε προηγούμενο ποστ..Είναι από τα αγαπημένα μου κραγιόν του φετινού καλοκαιριού.. Ένα απίστευτο φωτεινό κοραλλί με πολύ καλή διάρκεια και άρκετα καλή τιμή. Ναι είναι το 399 της Seventeen

2. Το δεύτερο αγαπημένο μου κραγιόν είναι από τον κορρε. Το συγκεκριμμένο είναι λιγάκι χειμωνιάτικο αλλά είναι τέλειο!!!Είναι ενα μωβ καφέ χρώμα και βρισκόταν μέσα σε έν απακέτο προσφοράς του κορρέ (ξέρετε αυτα που έχουν 2-3 προίόντα μέσα και έιναι σε πολύ καλή τιμή) Το πακέτο λεγόταν winter nude και το χρώμα είναι  to natural purple

3. Επόμενο είναι ένα κραγιόν άγνωστης εταιρείας και λοιπών στοιχείων, το είχα πάρει κάποια στιγμή από θεσσαλονίκη κόστιζε μόνο 1 ευρώ και ήταν ακριβώς αυτό που έψαχνα εκείνη την περίοδο. Και επειδή εγώ δεν έχψ πρόβλημα με το φθηνό και πιστεύω και στο όποιος ψάχνει βρίσκει το τσίμπησα!
Πάνω γράφει ΚΒ premiun lipstick και είναι το νούμερο 01.

4. Το νούμερο τέσσερα είναι ένα κραγιόν πραγματικά αγνώστων στοιχείων. ΔΕ γράφει τίποτα πάνω του ούτε μάρκα ούτε νούμερο ούτε τίποτα! Μου το έιχε δώσει μια φίλη μου οπότε δεν γνωρίζω τίποτα. Είναι όμως ένα χρώμα βυσσινο μπορδοροδοκόκκινο...Τέλειο... Και μου αρέσει και για χείμώνα και για καλοκαίρι.

5. Σειρά έχει τώρα ένα all time classic κόκκινο κραγιόν από την εταιρεία rainbow priorities στο χρώμα ruby velvet. Μου αρέσει πολύ γιατί δεν είναι το κραυγαλέο κόκκινο αλλά έχει μια φινέτσα μια κλαση....κάτι τελοσπάντων. Το καλύτερο? Το συγκεκριμένο ήταν δώρο με το περιοδικό lipstick λίγους μήνες πριν!! Τέλειο ε? Πλήρωσα δηλαδή μόνο το περιοδικό (δεν θυμάμαι πόσο κόστιζε). Το συγκεκριμένο στα sephora κοστίζει κάπου 10 ευρώ.


6. Και last but not the least το αγαπημένο μου ever κραγιόν!!Ένα υπέροχο ροζ μωβ χρώμα με τέλεια απόδοση και τέλεια διάρκεια! Δυστυχώς το νούμερο μου έχει σβηστεί και δεν ξέρω πως θα κατορθώσω να βρω το ίδιο τώρα που μου τελειώνει....

Αυτά ήταν τα κάποια από τα αγαπημένα μου κραγιόν! 
ελπίζω να σας άρεσαν! Εσάς ποιο είναι το αγαπημένα σας χρώμα κραγιόν? Από μένα πολλά φιλάκια και α τα πούμε σύντομα σε μια νέα ανάρτηση...Και τώρα παω να φτιάξω κρέπες!!!Wish me luck!

4 σχόλια: