Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Οriflame!!!

Γεια σας!!! Τι κάνετε??Ελπίζω τέλεια!!Εγώ μια χαρούλα και τώρα που ετοιμάζομαι για διακοπές η διάθεση ανεβαίνει κατακόρυφα!! Λοιπόν σε αυτή μου την ανάρτηση θα ήθελα να σας μιλήσω για την γνωστή σε όλες σας Oriflame!! Για όσες δεν γνωρίζετε πρόκειται για μια σουηδική εταιρεία καλλυντικών που δουλεύει κυρίως με παραγγελίες και αντιπροσώπους και όχι τόσο με φυσικά καταστήματα!
   
Όπως φαντάζομαι καταλάβατε εδώ και λίγο καιρό είμαι και εγώ αντιπρόσωπος Oriflame και δοκίμασα και εγώ τα προιόντα τους! Πρέπει να σας πω πως έμεινα πολύ ευχαριστημένη τόσο από την ποιότητα τους όσο και από της τιμές τους! Επίσης σε κάθε κατάλογο υπάρχουν κάποια προιόντα που βρίσκονται σε προσφορά οπότε η τιμή τους κατεβαίνει κι άλλο! Επιπλέον να σας πω ότι προσωπικά αγάπησα τα είδη περιποίησης Oriflame (σαμπουάν, κρέμες, μάσκες, αφρόλουτρα).
Οπότε θα σύστηνα ανεπιφύλακτα όσες δεν το έχετε κάνει να παραγγείλετε κάτι από την εταιρεία και να δοκιμάσετε. Δεν θα χάσετε! Αυτό όμως που  θα σας σύστηνα πολύ περισσότερο είναι να γίνετε και εσείς μέλη! Τα κέρδη είναι πολλά.
Αρχικά με κάθε προϊόν που πουλάτε (σε φίλους, συγγενείς και οποιονδήποτε άλλο) ένα καλό ποσοστό, (της τάξεως του 25% περίπου είναι δικό σας) Τόσο απλά. Δείχνουμε τον κατάλογο και αφήνουμε τον άλλον απλά να δει και να επιλέξει.
Επιπλέον, η εγγραφή είναι εντελώς δωρεάν και μάλιστα αν εγγραφείτε τώρα με την πρώτη σας παραγγελία θα έχετε και δύο υπέροχα δωρα!!!
   
Όπως καταλάβατε τα οφέλη είναι πολλά και το κόστος και το ρίσκο ανύπαρκτα!! Η απόφαση φυσικά είναι δική σας. Όποια κοπέλα ενδιαφέρεται μπορεί να μου αφήσει ένα σχόλιο  και εγώ αμέσως θα επικοινωνήσω μαζί της! Επίσης με χαρά θα ακούσω ερωτήσεις, απορίες, σχόλια και κριτικές.
Εδώ σας έχω το λινκ για το νέο κατάλογο της Oriflame
http://gr.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201211
 και εδώ το λινκ για το φυλλάδιο με τις μονάδικές καλοκαιρινές προσφορές
http://gr.oriflame.com/products/flip-flyer.jhtml?id=FF-121159
Από μένα πολλά γλυκά φιλάκια and... see you soon summer queens....

2 σχόλια:

  1. yperoxo blog!!! perna apo to http://sizebeauty.blogspot.gr/ na paralabeis brabeiaki!!! filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi, Marina! Μολις σε ανακάλυψα και έγινα μέλος στο blog σου. Check mine and be a member, there is an oriflame and more giveaway until 20/10.
    www.vickymarple.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή